سیلیس, سیلیس درجه یک, میکرونیزه

سیلیس در لوازم آرایشی و بهداشتی

سیلیس ماده معدنی است که به طور طبیعی در فرآیند تولید کلاژن و کاهش التهاب در بدن تولید می شود.سیلیس، با تولید کلاژن بخش مهمی از سلامت استخوان و پوست را تشکیل می دهد و هنگامی که بدن انسان درحال رشد است،برای ما بسیار ضروری است.به طور کلی در انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می شود.در فرمولاسیون های مراقبت از پوست و آرایشی از سیلیس به عنوان یک ماده ساینده و برای بهبود بافت و عملکرد محصول استفاده می شود. ما در این مقاله سعی داریم به نقش سیلیس در لوازم آرایشی و بهداشتی بپردازیم.

 

نقش سیلیس در لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

سیلیس به عنوان پودر جاذب و غلیظ کننده در لوازم آرایشی استفاده می شود. اشکال خاصی از سیلیس می تواند توزیع یکنواخت رنگدانه ها در لوازم آرایشی را بهبود بخشد و از ته نشین شدن آنها در آرایش جلوگیری کند.

سیلیس چگونه جذب بدن می شود؟

سیلیس چند کاربرد مختلف در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست دارد،منجمله به عنوان یک ساینده در اسکراب،یک پودر جاذب،عامل ضد جوش،عامل حجیم کننده،عامل مات کننده و عامل تعلیق محسوب می شود.به دلیل توانایی آن در جذب رطوبت و چربی اضافی از سطح پوست،بیشتر به عنوان یک عمل جذب استفاده می شود.

سیلیس معمولا به شکل کپسول و به عنوان یک مکمل وجود دارد بنابراین مصرف آن آسان است،بهتر است این مکمل را با غذا مصرف نمایید

 

آیا پودر سیلیس برای پوست مفید است؟

سیلیس،بخش مهمی از سلامت استخوان و پوست را تشکیل می دهد.بدلیل خلوص بسیار بالا باعث تولید کلاژن می شود که فراوان ترین پروتئین بدن ماست.همان طور که سن ما بالا می رود،سطوح طبیعی سیلیس کاهش می یابد،جایگزین سطوح از دست رفته با کمک مکمل سیلیس می تواند به جلوگیری از چین و چروک ها کمک کند و پوست را جوان سالم نگه دارد.سیلیس همچنین می تواند به بازسازی پوست آسیب دیده کمک کرده و از سلامت مو،ناخن ها و استخوان شما حمایت کند.

 

 

مزایای سیلیس در مواد آرایشی و بهداشتی:

  • به تاخیر انداختن آسیب های پوستی بر اثر کهولت سن.
  • احیا و جوان سازی پوست
  • به جلوگیری از چین و چروک ها کمک می کند.
  • به درمان مشکلات پوستی موجود کمک می کند.
  • باعث درخشش طبیعی پوست می گردد.
  • احیای پوست آسیب دیده از آفتاب سوختگی.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *